مکالملات ساده انگلیسی
موج انگلیسی
درباره وبلاگ


با سلام خدمت شما عزیزان. من سعی می کنم تا جایی که می توانم مطالب، مکالمات،داستان ها،آموزش ها و... جالب و خوب انگلیسی را در این وبلاگ قرار دهم و مورد استفاده شما دوستان قرار گیرد، پس ممنون می شوم اگر نظر خود را درباره مطالب و وبلاگ بنویسید. با تشکر...
نويسنده
دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, :: 21:1 :: نويسنده : محمد ظریف

قابل توجه کسانی که علاقمند هستند مکالمه انگلیسی را خیلی سریع و مقدماتی یاد بگیرند .اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید به کشور های خارجی مسافرت کنید و به زبان علاقه دارید اما وقتتان محدود است و نمی توانید دوره های فراگیری زبان در کانون ها و موسسات آموزش زبان بگذرانید این مکالمات می تواند در حدی نیاز شما را برآورده کند .این مکالمات روزمره و رایج که تقریبا همه با آن سر و کار دارند و لازم است که آنها را بدانند  دسته بندی شده و در موقعیت های فرضی متفاوت در این فایل آورده شده . امید است که مورد استفاده عزیزان قرار بگیرد .

دانلود

 



نظرات شما عزیزان:

فرهاد
ساعت20:52---15 بهمن 1391
عالی بود...

000
ساعت20:50---15 بهمن 1391
harf nadasht pesar

محمدرضا چرمگی
ساعت9:12---5 بهمن 1391
سلام.من وبلاگت رو دیدم.خیلی متنوع و زیبا بود.برات آرزوی موفقیت دارم.بهت افتخار می کنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->


دریافت كد ساعت
ابزار پرش به بالا